Agilitění

17.03.2012 18:10

Tak a máme tady první oficiální aktualizaci stránek :)

Dneska jsem vyrazila na cvičák v sestavě Majdí, Betty a já :) Počasí bylo přímo jaro-letní. Nekoukala jsem sice na teploměr, kolik ukazoval, ale bylo krásné teplíčko. Obě holky běhaly moc hezky. Samozřejmě jsem jim to občas kazala mým vedením nebo pozdním povelem (jak jinak :D) Domů jsme přišly asi tak po páté hodině a Bettynka lehla a spinká, Madlenka chodí a vypadá maličko unaveně. No zkrátka, obě jsou spokojené, nebo chcete-li spokojeně-unavené :) Já jsem občas chytala dech, ale zas tak dramatický to nebylo. Měla jsem hlavně u Bettynky makat a běžet co nejvíce dopředu, aby mě honila a přidala. Jenomže já, jakmile utíkám moc tak mám tendenci zpomalovat, abych psovi moc neutekla :D Slibuji, že s tím něco udělám, jestli to půjde  :-P

Dnešní agilitní cvičánkování se opravdu vydařilo. Hlavně, aby to počasí už vydželo, povrch ještě maličko vyschnul a bude se běhat jedna báseň :) Takže jaro, čekáme tě a doufáme, že si svůj příchod nerozmyslíš a už doopravdy příjdeš. :)