Další víkend pryč

26.03.2012 07:53

V sobotu jsem z holkama vyrazila potrénovat agility, s tím, že si krásně odpočinu od práce a budu relaxovat. To se ovšem nenaplnilo. Bettynka zlobila s odložením na pomyslném startu tak, že mi akorát pěkně nahlodla nervy a já neměla z tréninku vůbec hezký pocit, natož, abych si odpočinula a relaxovala. Nicméně snad to spolu zvládneme. Madlenka ta běhala na jedničku, nebylo jí co vytknout, snad jen to, aby už přestala vyštěkávat bordery. Zkrátka né každá bordera si od ní nechá všechno líbit, tak jako naše Bettý :)

V neděli jsem do práce vstávala ve 4 hodiny ráno (dle starého času tedy už ve 3 !!) No rychle jsem se probrala, ale to brzké vstávání se večer projevilo už ve 21 hodin, kdy se mi zavíraly oči :D Domů jsem z práce přišla akorát na oběd a rozhodla jsem se, že na agility nepůjdeme, že si chci opravdu odpočinout a tak jsme s mamkou vzali celou smečku a vyrazili na louku. Psiska se krásně vylítali a já zrelaxovala :D Lítání na louce jsem ukončili ještě střední procházkou :)  Zkoušela jsem s Betty na louce odložení a celkem to ušlo, takže co to v sobotu bylo ?!

Jako poslední novinku, jsem aktualizovala kalendář akcí. Musela jsem stornovat přihlášku do Mělníka (budu pracovat, takže bych se zkrátka nedostala), stejně tak jsem musela na cvičáku říct, že nebudeme ani na našem pacičkování, protože je to v týdnu a to budu taky pracovat (nejspíš). Naopak jsem nás tedy přihlásila na víkend ke konci dubnu na dvojzkoušky do Ústí nad Labem- Trmice (soutěže klubů se účastnit ale nebudeme). Poslala jsem startovné a zaplatila taky červnový Buřt Cup a hrozně moc doufám, že nám oboje závody výjdou.