Pasení v Dolní Suché

16.06.2013 13:58

Na dnešní dopoledne jsme se už konečně rozhoupali a vyrazili s Betty na pasení oveček směr vesnice Dolní Suchá (u Hrádku nad Nisou). Pasení mě nadchlo a určitě se na pasení zase zastavíme, až nám výjde čas :) 
Bettule se k ovečkám celkem měla, krásně je obíhala, občas si jednu oddělila a chtěla si "hrát" s tou jednou. Ale po usměrnění to bylo OK. Ke konci tréninku, kdy už jsem tak nějak věděla co mám dělat, jsem si to užívala a přišlo mi, že už to vypadalo jako pasení :D. Člověk by neřekl na kolik věcí se musí dávat pozor. :D Ve chvíli, kdy si černobílku vzala paní Doubravová je byla radost pozorovat :) a práce pana Q? No prostě úžasný! (rozumněj, pan Q, je Qwert, borderák paní Doubravové). Prý by dnešní výkon stačil i na základní zkoušku vloh ovčáckého psa. Takže dnešek splněn nad očekávání a už se těšíme, až znovu vyrazíme ke stádečku :) 
Do odkazů přidány webky na chs. Z Temného hvozdu :)