ÚPF=Ústecký psí festival - zážitek, na který se nezapomíná :)

04.08.2013 18:29

Poslední dva dny dovolené jsem trávila v Trmicích na ÚPF. V sobotu jsme se s Betty účastnily 3zkoušek agility. Ačkoliv jsme si opět žádnou zkoušku neodvezly, vůbec nám to nevadilo. Ve 2 zkouškách jsme se DISkly, jednou úmyslně, podruhé mým nešťastným vedením. Jeden běh jsme ovšem doběhly. Škoda chyby ve slalomu, protože jinak bychom zkoušku měly. Ale takové to coby kdyby, necháme stranou. Oba dny jsem si neskutečně užila. Počasí bylo, inu velmi teplé :D Horko bylo neskutečné. V neděli jsem jela koukat, protože frisbee mě už nejednou nadchlo (jen nám na nějaké extra trénování nezbývá moc času, ale i to se snad změní). Navíc "frisbeečkáři" jsou neskutečně pohodoví a přátelští lidé. No prostě radost koukat. Výkony byly super. 
V neděli byl připraven dosti bohatý program, takže jsem běhala od jedné plochy ke druhé a moc jsem toho věru nenaseděla. Celý víkend mi dělaly společnost nejen agiliťácké kamarádky. Poznala jsem také spoustu nových lidí a psů. A aby to nevypadalo, že jsem celý víkend "jen" běhala, koukala a fandila, tak jsem také nakupovala :D Rozšířila jsem naši zásobu frisbee disků a knihovničku o frisbee publikaci. Také slušivou kšiltovku s pacičkama jsem tam pořídila, ikdyž nevím proč, když jsem si čapku chtěla vyzkoušet, tak na mě pán koukal tak nějak divně. Ale přeci si nekoupím něco, co si nevyzkouším, taky by mi mohla být čepice přeci malá nebo neopak velká a nebo by mi nemusela sedět ... U krámku Zero DC jsem taky udělala tržbu, nakoupila jsem obojky a pískací míčky, které ma Bettulka tolik ráda. No prostě každý psík dostal něco z ÚPFka "na památku" Všechno se zkrátka popsat na webu nedá, ten víkend musí člověk zažít a já už teď vím, že za rok se určitě zase většina z nás potká na ÚPF, alespoň já tam mám určitě namířeno. 

 

Webové restíky, jako doplnění do výsledků atd. dodělám někdy v průběhu týdne :)