Vypukla zimní pauza!

07.12.2013 17:43

Máme tu začátek prosince a společně s ním nám začíná naše zimní agilityní pauza na zotavenou :-) Samozřejmě, že nehodláme hodit nožky nahoru a vůbec nic nedělat, ale kdo nás zná tak ví, že nuda je pro nás cizí slovíčko ;-) 
Vím, že aktualizace webu začínám dost šidit, ale s přibývajícími lety a hlavně jelikož jsem člověk zapojený do pracovního procesu tak už logicky nezbývá čas na blbinky a ani na velmi časté aktualizace jako tomu bylo kdysi. Samozřejmě, že se čtenáři webu nemusejí obávat, s příchozem další sezóny, tudíž od jara 2014 bude web četněji aktualizován, neboť mě k tomu donutí akce.
Včera ve večerních hodinách i u nás napadl poprašek sněhu a abych pravdu řekla, tak já jsem se s Bettulí celkem dobře vyblbla :-) Majda s Benem to berou už s rezervou, ale černobílka prostě sníh zbožňuje a já jsem ráda, když má radost :-) Dnes také sněžilo, tak doufám, že sníh vydrží alespoň do ledna :-) Náš kalendář na příští rok byl maličko zaktualizován.