11. Zahrádecké slavnosti

25.08.2013 10:13

Včera jsme poprvé vyrazili na Zahrádecké slavnosti, kde má náš klub každý rok předváděčku agility. Já jsem byla požádána o dogdancingové vystoupení. Vystoupení jsem připravovala několik měsíců. 
Počasí nám přálo a chvilkami bylo i více teplo než bych si přála. V dopoledním vstupu jsem se předvela s holkama v ukázkách agility. Obě byly moc šikovné. Nejvíce potlesku si vysloužila Majda, za překonání houpačky :) Pokud jste nás někdy tuto překážku viděli zdolávat, tak chápete. Pro ty, kteří ne... Majda vyběhne až nahoru na konec zóny, tam se zastaví a ještě až po chvilce se houpačka začne pomaličku sklápět. Majda počká, až to s ní buchne o zem a teprve pak seskočí :D No prostě z toho byli lidi úplně paf :D 
Bettynka si trošku zalumpačila. Náběh do slalomu měla, ale pak to vzala ob tyčku :/ a ke konci tam dělala takovou myšku, že mě to až rozesmálo :) 
Dopolední ukázka byla za námi a my jsme si došli do místní hospůdky na oběd :) Porci 2 řízků s bramborovým salátem jsem jen těžko do sebe mohla "nasoukat" celou. Takže salátu jsem moc nedala, ale řízky jsem zdlábla oba :D Trošku jsme pokecali, já při naposlouchávání hudby hrála tichého blázna, který si krokuje sestavu, abych se vešla do toho prostoru :) Pak jsem Majdu opět předvedla v ukázce agility a hned co se odběhalo jsem nastoupila s Bettulí na ukázku dogdancingu. Jen co jsem viděla, kolik lidí na nás kouká, tak jsem měla chuť se zase otočit a nevystupovat. Ale řekla jsem si, že to zkusím, stejně budu koukat na Tytýska a lidí si všímat nebudu :) Mávla jsem si na hudbu a s Bettulí jsme předvely co umíme. Ikdyž jsme nemohly předvést zdaleka vše, co v nás je, tak si myslím, že jsem vybrala celkem efektní tríčky. 
Ty, které se lidem líbily více než ostatní nám odměnili potleskem. Zprvu jsem měla strach, jestli to nebude Bettule vadit, ale mé obavy byly zbytečné. Chvílemi jsem musela zaimprovizovat, protože jsem občaspřeběhla hudbu, nebo se maličko opozdila, ale z ohlasů po vystoupení si myslím, že se to lidem líbilo. Krátce po vystoupení si Bettule užívala mazlení od lidí ze cvičáku i diváků. 
Takže byla to pro nás zase užitečná zkušenost a pokud bude zájem i za rok, určitě zase nějakou ukázku připravíme :)