Další aktuálka :)

23.08.2012 17:33

No světe div se, ale opravdu je tomu tak. V poslední době jsem neměla moc času web aktualizovat, no ono vlastně nebylo ani co aktualizovat, jelikož se u nás nic moc nedělo :) Teď se to pokusím maličko napravit :)
Jak jste si již mohly všimnout, tak jsem aktualizovala náš kalendář akcí a to o další akce agilitní. S Majďulkou se chystám do Prahy k "Pandičkám" na miniagility. Už máme i zaplaceno, takže určitě pojedeme. Jsem moc zvědavá, protože jsme v Praze ještě nikdy agilitně nebyly, takže doufám, že počínaje správně nalezeným místem (doufám hned napoprvé) a konče návratem z agi domů (doufám, že lidi nebudou bláznit a nebudou kolony). Prostě se podíváme, jak to agilitně chodí v Praze. Já osobně se už moc těším. Jinak Madlenka splnila podmínky pro postup z miniagilitní kategorie začátečníků do pokročilých. Byla tak šikovná, že loni vyhrála agi a letos vyhrála jump a v agi byla 2. Dle slov paní pořadatelky Čivava cupu je nás pro začounky škoda a prý hybaj do pokročilých. Nu což, to se hold nedá nic dělat, ikdyž musím říct, že se nám tam moc líbilo, ale v Praze máme tedy premiérku v kategorii pokročilých :)

Dále se podíváme ještě do Trmic s Bettynkou a tak se tedy takřka o měsíc uspíšil náš první start v ktg. LA2, tak nám držte palečky, abychom si neuřízly moc velkou ostudu :D Startovné bylo uhrazeno, takže Trmice, těšte se  :) No a taková déle známá akcinda jsou letos do třetice všeho dobrého a zlého opět Trmice, tentokráte dvojzkoušky. (Ty tedy ještě placené nemáme, ale určitě pojedeme).
Na dogdancingové zkoušky je termín zatím stále v nedohlednu, jelikož se mi zatím vypsané nehodí a tak stále vyčkávám a uvidím, jestli to stihneme ještě letos (ikdyž já bych opravdu ráda, protože tréninkově to vypadá dost slibně :) )
Jinak naplno si užíváme ještě pomaličku končícího léta a těšíme se na babí léto, které by mělo být nadmíru pěkné :) Snad mi další aktuálka nebude trvat tak dlouho, nejpozdější aktuálku tedy očekávejte po miniagi v Praze :) My budeme zatím opravdu pilně trénovat  :)