O víkendu jsme trénovaly :) a našla jsem fotky z MAY cupu :)

23.05.2012 16:58

Takže o víkendu se nás na tréninku agility sešlo opět pomálu a tak jsem přišla domů úplně vyflusaná, ale naprosto spokojená. Ono běhat se dvouma hafanama při složení jeden pes na kategorii byl docela zápřah :D (psů bylo celkem 5- vč. nás). Majda chodila úplně úžasně houpajdu, až jsem nestačila zírat :D Betty zase na houpajdu moc nechtěla, protože se s ní nedávno zhoupla celá a málem spodla i s překážkou :( Doufám, že se to brzy zlepší, abychom se nemusely obávat houpačky ve zkoušce :) Na další trénink se chystáme (tedy snad) tuto sobotu.
Před nedávnem jsem maličko pátrala zase po fotkách ze závodů (tentokrát May Cup) a našla jsem spoustu foteček. Jelikož jsem si je zkopčila do počítače a zapomněla si k nim napsat co je od koho, tak tentokrát bohužel neuvedu autory (krom Kláry Hančové od Lalinky :) ). Každopádně za fotečky moc děkuji. Mrkněte níže :)