Tréniky :)

22.09.2012 18:39

Včera jsem na zahradu vytáhla frisbee a nestačila jsem se divit, jak jsme si krásně zaházely :) Betty už občas zvládá pouštěčky a po disku byla dost dravá :) Škoda ,že už si asi moc nezaházíme, jelikož zima se neúprosně blíží a raních 5°C mi to dost připomíná, zkrátka teď bez bundy či mikiny ani ránu. A disky už pak nepůjdou používat, aby nepraskaly.
Dneska jsem s holkama vyrazila na cvičák, abychom potrénovaly agi. Obě běhaly moc hezky, akorát to odložení. Až někdy Betty zůstane na startu, to bude  normálně zázrak. Nezůstala ani když jsem jí odložila daleko od první skočky, což na ní většinou zabírá. Ani moc daleko jsem nechodila. Majdinka měla nádherný tah dopředu a sama překážky vyhledávala. Udělala mi prostě velikou radost. ;) Na cvičák dorazily i naše psí kamarádky australačky Capinka s Coffi a se svým mladším "bráškou" McQueenem (papírově Carson). Nově jsme poznaly Biewer yorka "Redžího" (nevím jak se to správně píše :) ).
Na trénink se chytám ještě určitě v úterý a doufám, že doladím to odložení. V sobotu jedeme do Trmic, tak uvidíme jak tam dopadneme. Taky poprvé budeme startovat v ktg. LA2, takže nervíky budou pracovat asi více než jindy.

Vypadá to, že letos už v  Hrádku nad Nisou žádné DD zkoušky nebudou a na klubu DDCCR jsou v Hrádku vypsány už na další rok. Takže letos už to hrotit nebudeme a na zkoušky vyrazíme nějaký termín v roce 2013. Alespoň se přes zimu nebudeme nudit a budeme pilovat cviky na zkoušky. Proto pozměňuji kalendář akcí :)