Trénink agility

05.04.2012 18:49

Protože mě dneska pustili z práce o hodinku dřív, tak jsem se vydala s Bettynkou na trénink. Bylo nás hodně pomálu. Akorát já s Bettynkou a Snoopy a Goldík Gabrielovi :) No panečku my jsme si zaběhaly :D Potrénovaly jsme stahovačky, otočky a kraťoulinké vysílačky. V neposlední řadě taky odložení, se kterým jsme dnes byla velmi spokojena (až na 2 případy, kdy jsem se musela k ní vrátit a znovu jí položit do odložení, jinak když se zvedla, tak velmi dobře zapůsobil ostrý povel lehni! :D).

Začínám se pomaličku dostávat do otočky, kdy mi Betty má přeběhnout za zády. A po dnešním tréninku mám velmi dobrý pocit a už nemám z našich prvních závodů, které nás čekají za pár týdnů, takový strach. Možná se začínám i (až nebezpečně) tešit. Žádné zázraky neočekávám, protože nervozita bude, myslím, na obou stranách. U mě každopádně, protože to bude můj první start na oficiálních závodech. Ale však my to zvládneme, je to sranda a další zkušenost :)

Bettynka přišla domů spokojeně unavená a myslím, že narozeniny jsme ani nemohly oslavit lépe, než takto vydařeným tréninkem :)