Trénink, kopačky a počasí

07.04.2012 19:47

Počasí si začalo dělat co se mu zlíbí a místo krásného jarního počasí tu máme všehochuť. Zkrátka smršť deště, sluníčka, ale i sněžení při teplotách kolem +4°C. V tomto aprílovém počasu jsme vyrazily s Černobílkou pocvičit agility, neboť to jsou jedny z posledních tréninků před našima prvníma závodama. Počasí naštětí v době trénování vynechalo dešťové přeháňky a tak nám trénink spestřoval sníh a vítr, pouze maličko i sluníčko. Madlenka si chuděra bude muset zase počkat na lepšejší počasí. Inu, co se dá dělat... .

Dnešní trénink jsem vrtala hlavně já. Dávala jsem pozdě povely a nebo zase pro změnu takové hop sem moc brzy, takže místo klasického hop sem provedla Betty jenom sem bez hop. Tak doufám, že to byl z mé strany takový dnešní error, který se nebude moc často opakovat. Jinak musím Bettynku moc pochválit za pěkné náběhy do slalomu. Sice náběhy zvládá hlavně když běžíme na slalom rovně, nikoli na vyslání (byť jen maličkaté), ale na to máme spousta času. A teď dál :D

Co jsem čekala ze všeho nejméně, bylo to, že mě opustily moje první a velmi dlouho sloužící kopačky. Teď 14 dní před závody. No přišla jsem domů z tréninku a že musím jít koupit nové kopačky. Velmi jsem sázela na prodejnu odkud jsem měla ty rozbité. Jenomže (!), abych to neměla tak jednoduché, tak v krámku byly boty různorodého ražení, akorát ty kopačky chyběly. Tak nic, přešla jsem uličku obchodu a šla omrknout Hervis. Kromě botasek všeho druhu, barev a tvarů jsem neviděla jiný druh obuvi, natož aby to byly kopačky. Už se mě zmocňovala představa, že za 14 dní budu muset závody odběhnout bez kopaček, pouze v botaskách. Zachránilo mě sporttissimo. Tam kopačky měly a mě spadnul kámen ze srdce. Vybrala jsem si krásný model od Kensis černo-červené barvy, které tak nahradí černo-bílé kopačky. Budeme tedy s Betty naprosto sladěné, jelikož já většinou nosím černou a červenou a Betty má červený obojek a je černobílá, no zkrátka černo-bílo-červená kombinace, to je naše :D Takže doufám, že mě moje nové kopačky dlouho vydrží (minimálně tolik co ty první, které pamatují náš první rok v agility až po současnost) a že se s nimi bude běhat samo.
Jinak jsem aktualizovala u Bena a Betty "jak šel čas".