Trénujeme

24.06.2012 10:21

Včera jsme se byli podívat na farmu Bulovku, protože tam probíhala kvalifikace tažných koní na mistrovství do Pardubic. Kvalifikace byla v ovladatelnosti klády a v těžkém tahu. A jelikož akce končila velmi brzy (začínala v 11 a končila ve 13 hodin), tak jsem holky, které poctivě i s Benem čekali doma, vzala na agility trénink. Beník šel na procházku. Užily jsme si opět jak jinak než skvělé odpoledne a hezky jsme si potrénovaly :)

Dneska jsem vytáhla prvně po zimní pauze frisbee a Betty mě opravdu hezky překvapila jak na zahradě chytala. Byla do toho hrozně zapálená a disky mi kradla ještě nevyhozené z ruky :D (zlodějka jedna). Pak jsme potrénovali s celou smečkou prvky z tance a všechny musím pochválit jak jim to šlo krásně, akorát Majda mohla mít lepší drive, ale nevadí :)

Udělalo se v celku vedro a tak pejsky čeká po celý zbytek dne odpočívání a vyvalování na sluníčku a mě pracovní povinnosti :)

Abych nezapomněla, tak jsme v týdnu trénovali také poslušnost, potěšilo mě zvláště skupinové odložení a následné přivolávání jednoho psa po druhém :D