Ústecký psí festival

04.08.2012 16:53

Byli jsme se dneska podívat na Ústeckém psím festivalu, protože je hlavní program až zítra (když pracuji), tak jsme viděli "jenom" dogfrisbee. Vidět dogfrisbee naživo, když hází lidé, kteří to opravdu umí a vidět všechny v akci, no co budu povídat, byla to úžasná podívaná. Zkoušela jsem něco malinko i nafotit, ale jak jsem zjistila, fotit frisbee není žádná sranda, naopak je to pěkně těžké, protože jeden neví, kdy kam disk poletí, kdy ho pes chytí, jak vysoko vyskočí. No, fotky jsou na rajčeti, tak se podívejte sami, jak to vypadá, když člověk fotí prvně frisbee klání :D
Zjistila jsem, že to jak házím Betty je opravdu příšerné a jsem ráda, že mi ty disky vůbec chytá. Asi budu muset začít něco dělat, abych to Bettulce tak neznechucovala, když disky posílám pořád do země.

Freestyle soutěž je pro diváky daleko atraktivnější, ale tu jsem už nefotila, protože, řeknu to narovinu, jsem nestíhala, nevěděla a tak dále :D Z jedné sestavy pes utekl za pásku pozdravit kolegyně ze stejného týmu a pak se stavil u nás. Ačkoliv jsem se ho snažila "odeslat" zpátky paničce, tak se mi to nedařilo, protože jsem musela držet Betty, která na něj štěkala. Osočení, že má fena hárá a že pes utekl za ní. No Betty opravdu nehárala a pes opravdu neutekl za ní, ale pouze u nás udělal zastávku.

Odjížděli jsme po skončení freestylu.
Na festivalu se mi moc líbilo a doufám, že se příští rok bude konat v příhodný termín, abych se mohla jet podívat znovu, třeba i na hlavní program.